Sunday, December 19, 2010

TERINGIN...TAPI TAK BOLEH DAAA....

Satu perkara yang Norma sangat sangat nak buat tatkala ini...teringin, lama dah rasanya tak lakukan sedemikian...

Agak-agak kalau buat juga kat sini dengan keadaan dan situasi undang-undang negara Arab Saudi ni...boleh ke?? Tak pernah cuba..belum cuba belum tahu kan?

Tapi...ada berani kerr??
*gambar hiasan, ihsan GOOGLE

Berbasikal...seronok, dapat sihat dan cergaskan badan dengan berbasikal ni. Aktiviti sangat baik untuk jantung kita juga.

Tapi di Saudi ni, kalau naik basikal...serupa ini la nanti.....nak??


*gambar hiasan, ihsan GOOGLE...

Kalaulah wanita berabaya dan berburkha naik basikal, rupa inilah gamaknya...haishh...takutlah pulak...

5 comments:

Cik Fia said...

puan.. berbasikal dalam rumah la pulak..

Pak Man laksam said...

Assalamualaikum,
Lama tak singgah sini.
Gambar yang kedua tu menarik lah.......cuba lah buat.

nj said...

Fia...
boleh tu boleh tapi tak best, kayuh tak sampai2 ke destinasi...huhuhu

nj said...

Pak Man...

Ye Tuan Haji...saya tenggelam timbul pun ye
...
Semoga Pak Man perolehi Haji Mabrur!

Tak dapat bayangkan nak kayuh sebegitu rupa :)

Neeza Shahril said...

neeza biasa naik basikal kat sport centre je Norma.. berkm2 kayuh tapi tak sampai kemana pun.. hehehee... :P