Friday, April 24, 2009

DATUK K JADI PENYANYI di ARAB SAUDI


Datuk K pindah ke Arab Saudi??? Biar betul... Jadi penyanyi pulak tu...Dato' Siti Nurhaliza tak marah ke?

Jangan terkejut kengkawan...gambar in adalah poster seorang penyanyi Arab yang diambil semasa kami ke Al-Rashid Mall, Khobar. Ada iras Datuk K tak? Semasa sedang 'window shopping'...and we really mean it!..window shopping..tup-tup terkejut sekejap sebab ternampak poster tu di tingkap sebuah kedai CD...Haswadi yang perasan dulu..."ambik gambar poster tu...macam Datuk K la", kata Haswadi.

Saling tak tumpah macam Datuk K...cara pandangan, senget kepalanya dan paling obvious sekali tentula misai trademark tu...

2 comments:

::ADleez:: said...

seronok tgk anak2 dah ke skol...turn liza sethn lagi kot...tunggu rian masuk 4 thn yerr....hehheh...camner la time tu gamak nyer....;)

nj said...

leeza...
budak-budak ni pergi mana-mana pun gerenti suka ...Haikal nangis jugakla 1-2 hari pertama...skrg ni excited nak gi sekolah dah...main je kut.