Saturday, July 31, 2010

BUAH TANGAN...with love!!!

Dalam kesibukan menulis cerita aktiviti-aktiviti yang berlangsung semenjak dua menjak ini, Norma nak buat entry khusus untuk ucapkan terima kasih kepada kawan-kawan Norma yang memberikan buah tangan macam-macam...terutama yang baru pulang dari Malaysia. Terima kasih tak terhingga di atas ingatan dan buah tangan tersebut...
Baju kaftan (tiada dalam gambar), cili kering, belacan, sirap ros, rempah kari dan rempah kurma...dari Kerteh

Daun kunyit (boleh buat rendang unta seekor nih!), Daun kesum dan dodol...dari Kuantan

Kuih lipat frozen...dari Jubail...


Semoga ALLAH memurahkan rezeki rakan-rakan sekelian.

6 comments:

Neeza Shahril said...

mata ku terpandang daun kunyit yang banyak ituuuu.... wowwww!!!!!

tapi neeza dok brape makan daun kunyit pun... :D. Tak dok pun takpe.. cuma kalu buat rendang sedap kan.. :). Nanti Norma buat rendang open house raya ya heheee...

nj said...

neeza...
kalau nak ...norma boleh bagi...banyak sungguh. InsyaAllah mmg plan nak masak rendang Raya nanti. Open house?? tunggu neeza balik Jubail la kan....hehehe

sI tEDI said...

he he he he

daun kesum.

lama tak nampak daun kesum sbb laam x buat laksa :))

sweetsal said...

banyak nye daun kunyit, blh la buat rendang di sana ye..daun kesum pn ada elok buat laksa utk buka puasa nti..bahan2 dh ada senang nak masak kan..

en_me said...

kuih lipat masih beku tewww.. uhuhu

nj said...

sitedi...
kelmarin dah guna buat asam pedas ikan kembung...hmmmm sodapp!

sweetsal..
sini daun kunyit ni tak pernah jumpa...mujur ada kwn bagi...nak simpan untuk rendang raya!...

en_me...
hehehe...kuih lipat tu orang Jubail ni je yang bagi...tu yg beku lagi tu!