Saturday, June 19, 2010

KAWAN DARI MALAYSIA....

Selepas seminggu menerima kunjungan Anis sekeluarga dari Yanbu, Norma terima lagi kunjungan rakan. Kali ni dari jauh sungguh...dari Malaysia. Azlina datang ke Jubail bersama ibubapa dan anak-anak bercuti kerana suami Azlina bekerja di sini juga.

Azlina kawan Norma semasa sama-sama mengajar di UiTM Dungun dulu. Tetapi beliau dah berpindah ke UiTM Shah Alam. lebih 3 tahun tak berjumpa beliau. So seronok juga dapat bertemu Azlina dan anak-anaknya yang sudah besar-besar. Dulu aunty Norma jumpa you all kecil lagi...sekarang ni dah jadi anak dara dan orang bujang.

Jemput mereka sekeluarga makan malam di rumah. Norma sediakan ikan tenggiri masak lemak cili api, daging masak kicap, sambal belacan, ayam goreng dan ulam-ulaman. InsyaAllah bila berkunjung lagi ke Jubail melawat hubby tercinta, jangan lupa singgah ke rumah Norma lagi ye.

Tiada gambar untuk dilayan kali ni sebab kami sibuk bersembang...tetamu dah pulang baru teringat macam ada yang kurang...laaaa tak ambil gambar rupanya...next time maybe.

Ni sedang menunggu pulak mak saudara bongsu Norma yang katanya nak datang ke Saudi, bercuti....mak busu call yesterday kata nak datang lepas Aidilfitri...ohhh lambat lagi la busu....sedap sikit masa tu...musim nak masuk winter....

4 comments:

sweetsal said...

seronok bila jumpa kawan2 dr jauh kan..tu sedara nk dtg lagi la best..terubat rindu..

Tepi Sungai Batu said...

Salam nj,
Tentu seronok kan.......

DLatum said...

seronoknye..

nj said...

sweetsal...
semestinya...

Pak Man
seronok...

Eka...
welcome!! thanks