Tuesday, July 14, 2009

PURPLEHEART AKAN BERCUTI SELAMA 5 HARI...

Walaupun Purpleheart (PH) ni bukanlah sehebat Datuk Siti Nurhaliza penyanyi popular tu, tapi Purpleheart tahu rakan-rakan maya yang setia di blogspot ini tentunya akan sedikit kesunyian untuk beberapa hari akan datang. Purpleheart akan 'bercuti' celoteh di blogspot ini bermula 14 Julai 2009 sehingga 18 Julai 2009...(macam minta cuti tahunan la pulak bunyinya).

Doakan Purpleheart sekeluarga dan juga rakan-rakan serombongan yang akan ke Mekah InsyaAllah bermula perjalanan jam 2 petang, hari ini, Selasa, agar memperolehi keberkatan, selamat sejahtera dan memenuhi hajat dan impian untuk Umrah & Ziarah di Mekah nanti.

Untuk kawan-kawan blogger, Purpleheart tak sempat nak jawab kat 'comment', tapi jawab kat entry kali ini ye...

DaliaLiyana: Salam kenal untuk Dalia...dan terima kasih di atas ucapan...nanti kita 'sembang' lagi ye.

Fatin: ex-student yang masih kekal berhubung ngan lecturer 'kesayangan' dia ni...terima kasih dan InsyaAllah semoga semuanya selamat. Mohon maaf banyak dari Fatin...jika selama saya mengajar Fatin...ada kesilapan dan kesalahan yang di luar pengetahuan saya...

Eiyda: mek comel kelantan di Dubai tu, terima kasih...dari Jubail ni jangkanya 12 jam perjalanan ke Mekah jika berkereta... kalau Dubai ke Jubail....tak sampai 10 jam agaknya ye... :-)

Mommyaliff: terima kasih for the wish. InsyaAllah semoga semuanya lancar...how's your cuti-cuti Malaysia?? Mesti best dapat balik kampung...

Untuk mak dan kak long Purpleheart di Sentul tu, keluarga Mie di Paka, jijah di Sentul dan semua rakan yang mendoakan kami di sini....terima kasih tersangatnya...semoga adik (panggilan manja PH) sekeluarga dapat mendoakan yang terbaik untuk kalian semua. Mohon ampun dan maaf untuk segalanya...halalkan makan dan minum kami...

Untuk kawan-kawan jiran tetangga di Mahdood yang 'merindui' Purpleheart celoteh kat blogspot ni..."memang den sibuk kat dapur sepanjang hari....debor takut "rendang gerenti sedap wa cakap lu" tak jadi...so ambil mood sepanjang hari nak masak pagi esok...hahaha...kelakor! kelakor!.

Please...do come again! See ya!

8 comments:

en_me said...

bestnyerrr leh cuti memblog ghitewww.. ehehe, bon voyage n salammm wat akak norm yg dikejauhannnns ittewww

Edira Azreen Mustapha said...

salam....

da truth!!i can't sleep even take a nap!!ntahla excited,x sabar, berdebar....semua ada...n besnya makan rendang!!!

nya myra said...

auntie norma.. terliur nyer nya nk mkn rendang 'gerenti sedap wa cakp lu!' tuh ..
semoga kiter sumer selamat dlm perjalanan (pergi + kembali) ke tanah suci makkah kali ini, insyaAllah ..

auntie diera .. jom naik keter nya, nya tepuk-tepuk auntie diera, gerenti lena wa cakap lu!

zalynn said...

Norm..
Sampai kat sini dah bau rendang awak tuu.. Jgan lupa tinggalkan utk kami sikit yer.

tulipurple said...

kan ku nanti kepulanganmu yg penuh barakah dan rahmah dr-Nya....

kak ina kl said...

salam norma..semuga selamat pergi dan selamat kembali..

tentu seronok..muda-muda lagi dah gi ke sana..akak jugak belum sampai lagi..

Edira Azreen Mustapha said...

alhamdulillah kita semua dah selamat kembali...tingkap tuh bila nak bukak??boleh tgk pak arab seblah!!!

Irena said...

bercuti ke rumah Allah..
jgn lupa update blog ye nnt ye..
nak juga kongsi pengalaman..