Friday, August 14, 2009

WHY I BLOG?- TAG DARI RAKAN BLOGGER...

Ada lagi satu tugasan TAG yang diberi oleh rakan blogger en_me yang gitteww gitteww iteww!!!
Norma tersenarai blogger ke-45 dalam TAG beliau itu...punyalah ramai rakan bloggers beliau!

45. norm707 - akak norma dgn blog ‘purple heart’. Me selalu keliru dgn akak ain sebab guna nama emel yg sama. Akak norma sekarang berada di bumi anbiya menemani suaminya yg bertugas disana.

Blog en_me ni popular dan raaaaaaaaamai pengikut, siapa berminat boleh lawat ye...satu yang Norma gemar kat en_me ni...dia memang baca tulisan kita, tapi kata dia...dia suka cerita pendek-pendek aje...gasaklahkaannnssss en_me sebab Norma memang penglipur lara yang suka tulis panjang. Soalan TAG beliau ialah:

KENAPA SAYA BLOG???

1. PEER PRESSURE-asalnya rakan sekerja mempengaruhi Norma untuk menulis blog. Bukan seorang tapi ramai di UiTM Dungun tu yang berblog...siap hadirkan diri ke bengkel menulis blog yang dianjurkan di UiTM dulu. Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan...dan akhirnya...Norma pun berblog...

2. MINAT-dari pengaruh rakan, ianya telah menimbulkan minat pada Norma. Blog telah menjadi satu catatan diari yang amat mudah pada Norma (kecuali bila ada hal dan halangan...terpaksa tangguhlah ye). Lagipun minat menulis tu memang ada dan menulis apa sahaja yang muncul di minda.

3. PEMINAT-Bila dah menulis di blog, minat untuk membaca dan mengetahui cerita dan perihal orang lain pun muncul, kalau tidak takkan asyik baca tulisan sendiri je kan... Bila dah mula membaca dan membuat kawan melalui blog...so Norma pun suka kalau ada orang lain yang membaca cerita yang Norma tulis. Tak salah berkongsi pendapat dan cerita rasanya...

4 comments:

en_me said...

ahaha.. sepantas kilat ko pun dah vuat TAG dr me inih.. bagus bagus

salamm akak norma ittewww..

nj said...

en_me...
small matter je nih...hehehe

Ada lagi?
Meh bagi lagi...

myQza said...

nak buat tag ini walaupun tak di tag oleh en_me :P

nj said...

si tedi...
silakan..en_me gerenti suka...
eh...kak norma lupa dah link blog awak ke belum...I'll do that boleh?