Monday, June 29, 2009

BEST BLOG AWARD...terima kasih...

Sesekali dapat hadiah...siapa yang tak suka kan? Walaupun bukan di hari istimewa, setiap pemberian tu amat bermakna. Alhamdulillah...terima kasih...
Terima kasih pada cik mek EIYDA, kawan blogger baru Norma nuuun kat Dubai tu, kerana sudi menganugerahkan award comel kat bawah ni.
Di kesempatan ini norma pun nak jemput mana-mana pembaca di purpleheart ni untuk 'melawat' cik mek comel lote EIYDA kat Dubai tu...dia suka masak masak, jalan jalan dan cerita cerita...gi la melawat dia...gerenti dia suka....



Ada juga diberikan tugasan...senaraikan 15 penerima award yang baru...InsyaAllah...disenaraikan penerima award yg baru...(eiyda...kalau tak cukup 15 tak pe ke? jgn ambil balik award tu tau...heheheee)

Kawan-kawan sekelian...silalah copy image location and paste kat blog anda...sudi sudi la menerima 'hadiah' yang tak seberapa ini...sekali sekala kan....InsyaAllah...

Ni peraturan asal award ni, Norma menyampaikan aje...
Award ni peraturannyer senang jer..

1) Accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his or her blog link.

2) Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award. (Actually yang ni Norma tak paksalah...tak perlu buat pun tak pa, tapi kalau nak bagi kat kengkawan lain...mesti mereka suka tau!)

1. Luthfil anakanda patik...uwaaa...ummi kena buat kan jugak
2. Nadhrah anakanda patik sorang lagi....keje ummi lagi...
3. Neeza (yg ni sdg bercuti...balik nanti ambil tau)
4. Leeza 'COACH' Jo... ala ala J.LO gitu!
5. en_me yang giteww giteww tuuuuuu, nak ke dia amik??...gasaklahkannnnssss
6. As-Roy...tolong jangan cicir hadiah ini dalam troli PANDA ye!
7. Madina...kalau bungkus nasi kerabu Jubail tu, bungkus sekali hadiah ni...amik jgn tak amik...
8. sis khadijah...I know u r busy packing...pack this as well sis...
9. Fatin...ex student norma yg sdg bercuti sakannn tu...amik!
10. Ummidin, Fir...sila ambil ye...dah dapat hadiah...kebab kambing satu!
11. Taufiqwish aka TaufiqCamry...I know I know...mesti en Taufiq tak amik...tapi Cik Puan Shikin tolong ambilkan...boleh?
12. PEESHA...hang jangan buat dekkk je tau...taula sampai dah Kangaq tu...terimala akak ye...
13. LG...member 'serai wangi' di Australia tu. I know u r always busy in the kitchen preparing wonderful dinners...terima lah hadiah dari norma ni...
14. Pak ManLaksam...blogger baru kenal juga, Cikgu!..harap sudilah menerima tanda ingatan dari Norma ni...
15. Last but not least, Hjh Noor Aida Kamaruddin...kak Aida...Norma tahu kak Aida sibuk dengan keluarga...tapi silalah terima tanda ingatan dari Norma ni...untuk menghiasi 'rumah' kak aida tu...

Alhamdulillah...cukup juga kuota 15 penerima bertuah ini. Norma ucapkan semoga jalinan persahabatan maya ini berkekalan...walaupun ada yang mungkin mustahil untuk dapat berjumpa...InsyaAllah ada rezeki dan peluang ALLAH kurniakan...kita boleh bertemu...

12 comments:

en_me said...

xpe me pass.. vollleee

mother of two said...

salam kak,
patut amik award betul2 kena dtg dubai... hikss

nj said...

en_me...
pass?? pass kat sapa?..okay je!

Shiela...
Alamak!...ntah bila la nak sampai Dubai tu...ambik je dulu, nanti cik mek eiyda tu kecik hati pulak...ahakksss

eiyda said...

kak norma..
amboi promote nampak..heheh..bagus2..naik sikit saham eiyda kt dubai tu..shiela jangan jeles..kan dapat jugak award tu..amik jangan tak ambik tau ;)

::ADleez:: said...

ishisisshhh..terharu betul dgn award niee...trm kasih kpd ayah bonda..adik beradik..kawan2 setangki air..[eh eh..lalut]

ok..berehhhh...TQVM..
perghhh>>>kembang my ass dgr kak norma call me "coach" jo ala2 J.Lo...sesuaiii kerr...;)

nj said...

eiyda...
kak norma kau ni memang suka bab promote promote ni...cakap kat shiela jgn jeles...nak kena promote, bagi kak norma AWARD...nanti kak Norma promosi kat Jubail ni ha...

Leeza....
sessuaaaaaaiiiiiiiiii!!!!

Hafiey Nur said...

TQ ... tp den punya tag, sejak sekian lama tak pernah dipedulikkan pon ... kecik ati tau ....

nj said...

peeshaaaaaaaaaaa..
tag hok mane la plak? mesti time pindah randah dulu ke? ish ish ish...bak mai la...kita banyak mase le ni...nak jawab!!!

Cik Peesha said...

ooo ... byk masa ye ... hamek ni ...

satu:
http://hafiey-nur.blogspot.com/2009/03/recycle-ozon-kita-makin-menipis-jom.html

dua:
http://hafiey-nur.blogspot.com/2009/03/anugerah.html

tiga:
http://hafiey-nur.blogspot.com/2009/05/andai-berkawan-itu-bermaksud.html

do it! pronto!

.fatin nabila. said...

puan.
tenkiu, tenkiu..!
i lap u ah..`

.fatin nabila. said...

puan.
tenkiu, tenkiu..!
i lap u ah..`

nj said...

peesha...
mak aii...sekali bagi...3 terus ke?? InsyaAllah.

Fatin...
I'm glad u accept it...take care dear..